Dzieci lubią ciasteczka!

My też, dlatego wykorzystujemy je do zapamiętywania informacji o tym, jak korzystasz z serwisu, żeby lepiej go do Ciebie dostosowywać.

Dostępne ustawienia plików cookie:

sprawdź naszą politykę cookies
Stacjonarnie i online

Bezpłatne wykłady otwarte dla młodzieży w wieku 14-16 lat!

2024-01-19
Zapraszamy na bezpłatne wykłady otwarte dla nastolatków w wieku 14-16 lat! Zobacz, jak prowadzimy zajęcia i zostań na dłużej – mamy jeszcze wolne miejsca na II semestr.

Udział w wykładzie otwartym jest bezpłatny.

Gdzie i kiedy odbędą się wykłady

Zajęcia naukowe w Warszawie i Krakowie dla młodzieży
WARSZAWA - 10 lutego, godz. 12:00
Wykład pt.: Skąd się bierze wykluczenie?  >> opis wykładu
Miejsce: Instytut Socjologii UW, ul. Karowa 18.
ZAPISZ SIĘ >>

KRAKÓW - 3 lutego, godz. 10:00
Wykład pt.: Dlaczego dzielimy ludzi na lepszych i gorszych?   >> opis wykładu
Miejsce: Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych UJ, ul. Reymonta 4.
ZAPISZ SIĘ >>

ONLINE - 3 lutego, 11:30
Wykład pt.: Czy wszystkie stereotypy są złe?   >> opis wykładu
Wykład online na platformie MS Teams.
ZAPISZ SIĘ >>

Zajęcia naukowe dla nastolatków

Zajęcia naukowe w Warszawie i Krakowie dla dzieci
Dla studentów w wieku 14-16 lat przygotowaliśmy zajęcia naukowe na kierunku Nauka do kwadratu. Uczestnicy rozwijają umiejętność pracy projektowej, dlatego w każdym semestrze proponujemy motyw przewodni badań i projektów. Tematem II semestru jest dyskryminacja.

W II semestrze student zrealizuje jedną specjalizację w formie:
– 6 seminariów (po 120 minut każde),
– 1 wykładu inauguracyjnego (stacjonarnie lub zdalnie),
– 1 webinaru kompetencyjnego.

Dlaczego warto nas wybrać?
  • Rozbudzamy pasję do wiedzy, a nasza działalność jest doceniana na forum organizacji kształtujących edukację w Polsce >> przeczytaj, kto nas docenił!  
  • Rozwijamy kompetencje doceniane na rynku pracy: krytyczne myślenie, umiejętność pracy projektowej, kreatywność, umiejętność współpracy.
  • Studenci uczą się przez doświadczenie; chętnie zadają pytania i szukają na nie odpowiedzi.
  • Pracujemy metodą projektową, więc uczestnicy uczą się stawiania hipotez badawczych,  planowania zadań, rozdzielania ich, testowania rozwiązań, prezentowania wyników, wyciągania wniosków i wielu innych aspektów pracy badawczej.

Dostępne specjalizacje można sprawdzić tutaj – nie zwlekaj, lista miejsc jest ograniczona!  

Do zobaczenia na wykładzie!